Salam Kehadiran



assalammualaikum .......
tujuan blog ini ditubuhkan adalah untuk berkongsi ilmu di samping mengharapkan komen-komen dari pelawat yang sudi singgah di laman ini..
actually, i am a student from one of IPTA in Selangor, taking computer and communication system engineering . kerja-kerja editing ni memang tiada kaitan langsung dengan bidang yang aku ceburi sekarang. tetapi disebabkan minat dan keinginan menambah pendapatan sampingan, aku teruskan usaha aku ni, dan juga aku mengharapkan perkongsian ilmu dengan sesiapa juga yang minat dengan mengedit-edit gambar ni. kat tempat aku ni memang tak ramai yang minat dengan edit-edit gambar ni, so aku ambil langkah dengan berkongsi dengan rakan maya yang sudi berkongsi ilmu. Sharing is caring ....hehe... Biasanya kerja-kerja edit gambar ni , aku lakukan mase lapang..time tak ade assignment and tak ada kerja lain..kadang-kadang kalau aku boring sangat aku sanggup menghadap komputer sepanjang hari dengan mengedit gambar...tak kira gambar sape , aku edit je..tapi aku lebih suka edit gambar orang kahwin..sebelum ni aku ade wat sikit la editing tuk gambar perkahwinan abang aku..dan bagi mengimprovekan lagi bakat aku, maka semua gambar perkahwinannye menjadi inspirasi bagi aku untuk develope skill aku. kadang-kadang tu bosan jugak menghasilkan satu karya dan tiada respon ....sebab aku ni kalau dah siap satu gambar tu, ianya akan terperuk aje dalam memory laptop Toshiba aku ni. syok sendiri aje.. Dikesempatan ini setelah datangnya wahyu (ceewahhh) maka aku buatlah blog ni, sebab nak share n mintak pendapat korang tentang hasil yang aku buat ni. xdelah aku syok sendiri je nanti... ok, to all readers, please leave your comment once you visit this site. thank you very much.

No comments:

Post a Comment