Kreativiti Hak Milik Setiap Insan

assalammualaikum sume...
ape khabar? harap sihat hendaknye menempuh cabaran kehidupan masa kini....
tetibe je otak aku tepikir pepagi bute nak menulis pasal kepuasan diri...harap korg layan je lah ye..

setiap orang ade care tersendiri dalam mendapatkan kepuasan diri sama ada dengan membace, menyanyi, snap2 gambar dan mcam2 lagi...bg aku ape yang membuatkan aku puas adelah dengan mengedit gambar dan juga video...this is wat im doing during my boring time..bukannye ape, aku rasekan wat bende ni memang benar2 buat jiwa aku tenang. selain itu aku dapat interpretkan ape yang aku pikirkan ke dalam bentuk image dan animasi....really...really..really...sebab tu kalau korg perasan blog ni penuh dengan gambar2 yang telah di edit...lagi satu yang buatkan aku sgt2 puas adelah dengan menyumbangkan idea kretiv aku kepade orang lain.

baru2 ni ade la wat video tuk org kawin....respon agak +ve la..bukan nak bangge tp just want to share..kadang2 hobi kite leh memberi pulangan yang kite sendiri tak sangke... that is ape yang aku rasekan...

kat bawah ni adelah contoh intro video yang aku wat...layan ye...?




kualiti video kat sini x brape ok ler...tp layan je la eaa...

ini just intro je....yang full punye xleh show kat sini sebab ianya adelah hak milik peribadi pasangan pengantin..hehe..sory ye..

ok la korang, time tuk tido sudeyh sampai.....bye..

No comments:

Post a Comment